.....
.....

Sunday, 14 February 2010









I HAD SUCH A GOOD TIME AT HELENE & MATTHIEU'S AND THEIR BABY ELLIOT'S!...


IT’S VERY INTERESTING TO CHAT WITH THEM ; THEY ARE JUST SUCH COOL TRENDS FORECASTERS! THIS IS NOT ONLY DUE TO THEIR PROFESSION - HÉLÈNE IS THE PRODUCT MANAGER OF THE CLOTHES' BRAND BA&SH AND MATTHIEU IS THE COFOUNDER OF THE RECORDING LABEL CHOKE INDUSTRY THAT PRODUCES LILY WOOD & THE PRICK. DISCOVERING AND ENJOYING THE LATEST CREATIONS IN ART, MUSIC AND DESIGN ON THE INTERNET IS THEIR DAILY ROUTINE AND THAT MAKES THEM REALLY WELL INSPIRED!
PHOTOS BY CLARISSE DEMORY.

13 comments:

  1. Lovely! I want to move in!

    ReplyDelete
  2. C'est un très joli avant-gout ! J'adore l'enfilade de la première photo (c'est mon nouveau but dans la vie : en trouver une à Emmaus) !

    ReplyDelete
  3. woohoo! more interior shots - i love them:)

    ReplyDelete
  4. Ces photos sont celles de l'appartement de mes rêves ! Sublime.

    ReplyDelete
  5. Anonymous16/2/10 20:25

    bravo pour le dégradé à la lanterne inactinique !
    (si je ne me trompe pas c'est top top top)
    franck

    ReplyDelete
  6. C'est une vanne ou tu travailles trop dans les effets spéciaux en ce moment?
    Le couloir qui est derrière est peint en rouge. Au bout du couloir: une fenêtre. C'est vrai c'est top.

    ReplyDelete
  7. Anonymous16/2/10 21:00

    Encore plus fort ! (ou t'as pas fait exprès ;-)
    j'ai juste fait l'association appareil photo/développement...surtout avec deux photos côte à côte petite filouse..
    franck

    ReplyDelete
  8. Hi, I'm loving your blog and that first photo as well. I really enjoy looking inside the homes of creative people, especially the realistic shots, ie. piles of clothes :-) since we all have things like this around our home but, of course, photos like these don't ever make it into photos in the magazines or even most blogs. I find this so refreshing!

    ReplyDelete
  9. cool apartment! and great pictures!

    ReplyDelete
  10. Anonymous17/2/10 17:32

    J'adore le meuble en teck 1970 de la première photo...J'ai eu le même(version 2 portes)dans ma chambre à Blois de 1967 à 1977 et puis il est parti à Perros pour finir en vaisselier.
    Yves

    ReplyDelete
  11. Quelle blogueuse de talent Yves!

    ReplyDelete
  12. Anonymous26/3/10 14:59

    Bonjour,
    j'ai flashé sur la couverture du lit. Savez-vous si c'est de la broc ou du neuf ?

    ReplyDelete